La Sala Mozart acollirà de nou l’entrega del Premi del Públic dels Gaudí

Gemma Nierga i Jaume Figueras, presentadors del Premi del Públic 2021 des de Calella

  • L’Acadèmia del Cinema Català ha fet públic avui el calendari de la XIV edició dels Premis Gaudí. 59 títols competiran enguany per les 22 estatuetes en la gran nit del cinema català. Una d’elles serà entregada, de nou, a la Sala Mozart de Calella.

2021-11-17T18:41:42+01:0017/11/2021|

La Sala Mozart de Calella serà, per segon any consecutiu, la seu d’entrega del Premi Especial del Públic dels Premis Gaudí. L’Acadèmia del Cinema Català, organitzadora dels guardons, s’ha fixat de nou en la sala calellenca, el cinema més antic de Catalunya.

La gala se celebrarà el diumenge 6 de març a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), i no el 20 de febrer com s’havia anunciat en un inici. La nova junta de l’Acadèmia del Cinema Català ha volgut impulsar un canvi de format en la cerimònia i traslladar-la a l’emblemàtic espai del Palau Nacional de Montjuïc, un dels escenaris més espectaculars de Barcelona i una de les sales més grans d’Europa.

59 títols comencen ja la cursa per arribar a la cerimònia. A partir de demà dijous s’inicia la primera volta de votacions de la catorzena edició dels premis, que romandrà oberta fins l’11 de gener de 2022.

23 llargmetratges de ficció, 10 documentals, 1 film d’animació, 4 pel·lícules per a televisió, 6 pel·lícules europees i 15 curtmetratges competiran enguany per les 22 estatuetes de la gran nit del cinema català. Els treballs nominats els coneixerem el 25 de gener durant la lectura de nominacions que tindrà lloc a l’Auditori de La Pedrera, moment en el que s’obrirà la segona ronda de votacions, que s’allargarà fins el 25 de febrer.

Comparteix el contingut!

Go to Top