La tradició d’Els Pastorets torna a l’escenari de l’Orfeó Calellenc

  • Les representacions comencen demà diumenge, dia de Sant Esteve, i s’allargaran fins el 9 de gener.

  • Satanàs i Sant Miquel promocionen el comerç en un vídeo controvertit

Jonàs, Benjamí i Matathies als assajos d'aquests dies (Foto: Joventut Artística)

2021-12-25T13:29:31+01:0025/12/2021|

L’Orfeó Calellenc acull aquests dies de Nadal una representació del tradicional “Estel de Natzaret” de Ramon Pàmies, interpretat per Joventut Artística.

Després d’un any aturats degut a la pandèmia, aquest Nadal hi tornen a actuar 18 actors que interpreten l’obra. Els principals personatges estan repetits en l’elenc, per tant, totes les representacions estan garantides. A més a més, tots els actors tenen el certificat covid al dia.

Amb tot, l’aforament està restringit al 70% degut a l’increment de contagis d’aquests últims dies. Les entrades es poden obtenir a través del web o fins a 45 minuts abans d’iniciar cada sessió a la guixeta d’entrada.

Els horaris de les representacions seran els següents:

Diumenge dia 26, Sant Esteve, a les 7 de la tarda

Diumenge dia 2 de Gener a les sis de la tarda

Dissabte dia 8 de Gener a les vuit del vespre

Diumenge dia 9 de Gener a les sis de la tarda

Comerç calellenc promocionat amb Satanàs i Sant Miquel

De la mà de Joventut Artística i amb la col·laboració de l’Associació Calella Centre Comercial, l’Ajuntament ha difós un vídeo a través de les xarxes socials en el que es veu a Satanàs que convida a l’arcàngel Sant Miquel a un sopar en el qual tot el necessari es pot adquirir als comerços de la ciutat. Sant Miquel però, compra tot el que Satanàs sostreu del comerç. Satanàs vol canviar el guió de l’obra. El vídeo ha causat controvèrsia entre comerciants pel fet que es vegi com Satanàs roba a les botigues. Sant Miquel, justament, és el patró de la policia i qui guanya a Satanàs, de nou.

Comparteix el contingut!

Go to Top