La Corporació del Salut del Maresme i la Selva té actives ofertes de feina de diferents especialitats, com Urgències, Dermatologia, Ginecologia o Infermeria
L’Hospital de Calella fa una crida per trobar metges i metgesses per Urgències
La Corporació de Salut del Maresme i la Selva, l’ens que gestiona els Hospitals de Calella i Blanes, busca metges i metgesses pel servei d’Urgències. Entre els dos hospitals, atenen unes 220 urgències diàries i és la porta d’entrada per a molts pacients, fet que la converteix en una de les unitats més tensionades de l’Hospital.
Urgències és, de fet, un servei que sovint queda col·lapsat per la falta de personal i la gran quantitat de pacients que arriben; és de sobres conegut que la població de l’Alt Maresme que té com a referència l’Hospital de Calella ha crescut en els darrers anys, mentre que l’ampliació del centre sanitari porta anys de retard i encara s’està a l’espera de l’adjudicació del concurs de projectes per redactar el projecte bàsic i executiu.
Cerca de personal
A la crida feta a través de les xarxes socials, la Patrícia, metgessa d’Urgències de Blanes, explica que s’ofereix “estabilitat laboral, contracte de llarga durada, ajuts per a la formació, facilitat per trobar allotjament, jornada completa o parcial i condicions segons el tercer conveni SISCAT” a les persones que optin per treballar a la Corporació.
La convocatòria per cerca metges i metgesses no és l’única que té actualment la Corporació tant per l’Hospital de Calella com per altres dels centres que gestiona. També busca infermeres, llevadores, ginecòlegs, uròlegs, dermatòlegs i especialistes en emergències, atenció primària i hospitalització a domicili, entre d’altres especialitats.