Foto-Film celebra 60 anys amb una gala teatralitzada a la Sala Mozart

Exposició de Foto-Film a les Torretes l'any 1996, celebrant els 30 anys. (Foto: Arxiu Foto-Film Calella)

2026-04-18T18:46:36+01:0018/04/2026|

#sortimdecasaCalella “La maleta perduda” és la gala que commemora el 60è aniversari de Foto-Film Calella. Una maleta plena de records és el fil conductor d’un acte que recorre sis dècades de fotografia i cinema amb projeccions d’arxiu, interpretació i música. Ho faran de la mà de Joventut Artística, amb Martí Germà i Lira Cornago.

L’entitat celebra els 60 anys en el marc del Festimatge, el festival de la imatge de Calella que s’allarga durant un mes. És l’acte més important que celebren per la seva magnitud, ja que inclou concursos de cinema i exposicions, gales, recuperació d’antics formats i tot tipus de tallers i activitats. Però no és l’únic: durant l’any també celebren altres actes com la lliga de fotografia o trofeus com el Rafel Carpinell.

La veterana entitat ha viscut tots els canvis tecnològics que ha revolucionat el món audiovisual i de la imatge, des dels primers revelats en laboratori fins a l’era digital, arribant ara a l’època de la intel·ligència artificial. Això ha permès que documentin extensament la nostra ciutat i els canvis que també ha experimentat, tant a nivell urbà com social i humà.

La gala se celebra aquest diumenge, 19 d’abril, a les 19h, a la Sala Mozart.

Comparteix el contingut!

Go to Top