Patges pel campament, per les carrosses i pel seguici, a més de col•laboradors tècnics, són les figures que es busquen
Es busquen patges per la cavalcada de Reis i el campament reial: requisits i com inscriure’s
El termini d'inscripcions s'ha obert aquest dilluns i finalitzarà 22 de novembre
La cavalcada i el campament reial estan entre les activitats més esperades pels nens i nenes de Calella (Foto: CalellaCOM)
Ja han començat els preparatius de les festes de Nadal a Calella, i aquest dilluns s’ha obert la convocatòria per formar part de dues de les celebracions més destacades, la cavalcada i el campament reial. El termini per formalitzar les inscripcions finalitzarà el 22 de novembre, i es pot realitzar a través del formulari online, en aquest enllaç, o presencialment, a Can Saleta, de dilluns a divendres i de 9 a 14h.
Els col·laboradors i col·laboradores poden participar en una o les dues activitats, i se’ls assignarà una tasca concreta en funció de la seva complexitat i de la franja d’edat en la que es trobin.
Col·laborar al campament reial
Tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de gener, en horari de tardes (de 16:30 a 21h) i amb una reunió informativa prèvia. Les necessitats s’enfoquen en patges del campament (persones d’entre 16 i 65 anys), que informaran a les famílies i explicaran la història del campament reial, i col·laboradors tècnics (a partir de 18 anys), que donaran suport logístic i s’encarregaran de gestionar els diferents espais.
Col·laborar a la cavalcada
Tindrà lloc el dia 5 de gener, i la disponibilitat requerida abasta tota la tarda, (de 15 a 22:30h) amb diferents funcions segons la tasca a realitzar. Per organitzar la comitiva reial, es repartiran voluntaris i voluntàries entre patges de carrossa (de 9 a 12 anys), que són els nens i nenes que aniran als carruatges saludant el públic, patges de benvinguda (entre 12 i 15 anys), que s’encarregaran de repartir caramels i donar suport, i patges de seguici (a partir de 16 anys), que portaran banderes i elements decoratius i també repartiran caramels a peu durant el recorregut. A més, també es requereixen col·laboradors tècnics per vetllar pel correcte desenvolupament de la cavalcada.
L’ajuntament revisarà les sol·licituds un cop tancat el període d’inscripció, i s’encarregarà de publicar el llistat amb totes les persones seleccionades. Els menors d’edats que participin a un o els dos actes hauran de comptar amb l’autorització dels seus tutors legals.