Les dues línies de la costa recuperen el seu horari habitual

  • A partir d’avui es recuperen les freqüències habituals de trens de la línia R1 entre Molins de Rei i Maçanet/Massanes i també de la RG1 fins a Portbou. La RG1 estava sense servei des del temporal Glòria.

2021-01-04T11:41:10+01:0004/01/2021|

Tornaran els horaris i freqüències de tren prèvies al temporal Glòria de l’any passat. Adif ja ha acabat les diverses obres a la xarxa ferroviària que estaven en marxa, com la reestructuració del pont de la Tordera o el pas soterrat de la línia R1 per la futura estació de la Sagrera, entre d’altres, permetrà a Rodalies de Catalunya recuperar la normalitat a les línies R1 i RG1.

De dilluns a divendres passen 8 trens de la línia RG1 en destinació Girona i 8 cap a Barcelona. Aquesta línia no opera el cap de setmana, per tant, per anar a Girona s’ha de fer transbord des de Maçanet amb la línia R11. Pel que fa a la R1, passa un tren per sentit cada mitja hora, freqüència que s’amplia a les hores punta.

Els usuaris poden consultar els horaris a través de les pàgines web de Renfe i Rodalies de Catalunya i també a través dels telèfons 900.41.00.41 i 912.320.320.

Al tren és obligatori l’ús de la mascareta, tot i que molts passatgers s’han queixat que als combois no es manté la distància de seguretat de 2 metres i els trens viatgen al 100% de la seva capacitat a les hores punta, provocant aglomeracions en un espai molt reduït.

Comparteix el contingut!

Go to Top