Busquen la moto per Poblenou, on hi han trobat la bossa
Roben la moto i la bossa d’una dona amenaçant-la amb arma blanca al carrer Jovara
Ensurt majúscul el que s’ha endut una calellenca aquest matí quan aparcava la seva moto al carrer Jovara, a l’alçada del carrer Indústria. Una noia se li ha acostat amenaçant-la amb un ganivet perquè li entregués la seva bossa i les claus de la moto. Espantada, la víctima li ha donat el que li demanava i la jove ha fugit amb la moto en direcció a Poblenou.
Pocs minuts després ha passat la Policia Local i la víctima ha denunciat els fets. Un testimoni que ha vist tota l’escena ha corroborat davant la policia el que havia passat. Ell mateix havia demanat a la lladre que deixés tranquil·la a la dona, però no li ha fet cas i ha fugit amb el botí. La dona i el jove han descrit a l’autora del robatori a la policia com una dona jove, baixeta i amb el cabell arrissat. També ha posat denúncia davant dels Mossos d’Esquadra.
Un familiar de la víctima ha explicat a través de les xarxes socials el succés per demanar ajuda ciutadana per trobar la moto, una Honda SH 49 amb matrícula “BNN”. La familiar lamenta que s’hagi endut el seu mitjà de transport i la bossa, on hi tenia tota la documentació i les claus de casa. El mòbil no li ha pogut sostreure perquè el portava a la butxaca.
Un vei de Poblenou (Pineda de Mar) s’ha trobat una bossa a sota un dels cotxes aparcats a la zona del Passeig Marítim que ha pogut identificar com la bossa de la víctima per la documentació que hi portava a l’interior. La dona ha pogut recuperar el contingut de la bossa excepte el moneder. En aquests moments estan buscant la moto pels carrers de poblenou.