Un accident múltiple amb tres cotxes implicats a la sortida de l’autopista deixa dos ferits

2025-07-26T17:04:16+01:0026/07/2025|

Aquest migdia s’ha produït un accident múltiple a la sortida de l’autopista C-32, deixant dues persones ferides amb diversos traumatismes que han estat traslladades als hospitals de Calella i Mataró. Dos vehicles han col•lisionat, segons han informat l’Ajuntament i els Mossos; els Bombers i alguns testimonis expliquen que són tres els cotxes que s’hi han vist implicats.

Un dels vehicles s’ha saltat la senyal d’stop i ha topat de forma frontolateral contra el cotxe que venia per l’altre carril, segons han explicat els Mossos. Els fets s’han produït passat un quart de dues, activant els cossos d’emergències. Els Mossos d’Esquadra de Trànsit s’han fet càrrec de la investigació.

Un dels carrils ha quedat tallat, generant retencions a la sortida de la C-32. Els vehicles que es dirigien cap a Calella i Pineda han hagut de circular per l’únic carril lliure i amb pas alternatiu.

L’accident es produeix en un dissabte d’operació sortida, de molta mobilitat per coincidir amb l’inici de les vacances de moltes persones. De fet, aquest cap de setmana han mort un motorista a la C-31, a Badalona, i l’ocupant d’un vehicle a la Noguera. A més, s’han produït accidents a l’AP-7 i a l’AP-2.

Comparteix el contingut!

Go to Top