Un carril tallat a l’autopista C-32 entre Calella i Sant Pol durant tot el dia per un accident de matinada

2026-01-23T21:51:45+01:0023/01/2026|

Aquesta matinada, s’ha produït un accident a l’autopista C-32, entre Calella i Sant Pol de Mar, en què el conductor ha resultat ferit lleu. L’incident es va produir a les dues de la matinada, però el cotxe accidentat ha estat tot el dia al voral de l’autopista, amb un carril tallat des d’abans del túnel fins al punt del sinistre.

El Servei Català de Trànsit ha confirmat que es va produir una sortida de via del vehicle, en el qual només hi viatjava el conductor. Més de dotze hores després de l’incident, el vehicle continuava al voral amb un tram del carril tallat amb cons. El cotxe no té posada la balisa V16, l’element de trànsit obligatori en cas d’accident des d’aquest 1 de gener que ha substituït els triangles, fet que representa un perill per la circulació, motiu pel qual s’ha senyalitzat amb els cons.

No és la primera vegada que un vehicle passa hores al voral després d’un accident. Fa uns mesos, un cotxe es va incendiar en un punt molt pròxim i va romandre més d’una setmana al voral, fins que va ser retirat.

Comparteix el contingut!

Go to Top