Sergio Esteban Delgado Rivera, de 26 anys, va desaparèixer dissabte quan va marxar de Calella per anar a veure a la seva parella a Barcelona
Posen nom al desaparegut durant el temporal a Pineda: en Sergio va ser vist per últim cop a Calella
Dos testimonis el van veure caure diumenge a la riera de Pineda mentre feia fotografies des de l'Institut Joan Coromines
Foto de l'home desaparegut de Calella (Foto: BCNLegends)
Mossos d’Esquadra confirma que l’home desaparegut des del 3 d’octubre és el mateix que va caure a la riera de Pineda durant el fort temporal de pluja d’aquell cap de setmana.
La desaparició de Sergio Esteban Delgado Rivera, de 26 anys, es va produir dissabte quan l’home hauria sortit de Calella per anar a veure a la seva parella a Barcelona. Des de llavors, la seva família no sap res d’ell.
A les 8.45h del mateix diumenge, les autoritats van rebre l’avís de dos testimonis que van veure a en Sergio caure a la riera de Pineda quan estava fent fotos prop de l’Institut Joan Coromines, lloc on haurien trobat el seu mòbil.
Els Bombers van mantenir la recerca uns dies, però la van suspendre divendres passat perquè, en aquell moment, encara no s’havia relacionat els testimonis de la caiguda amb la desaparició d’en Sergio i, per tant, no es podia confirmar que hi hagués una persona desapareguda a la riera de Pineda.
Mossos d’Esquadra manté oberta la investigació i des de xarxes s’ha compartit una imatge de l’home, de pell morena, 1,70 metres d’alçada i un tatuatge en el coll.