Els usuaris del parc dels Eucaliptus demanen més manteniment de les instal·lacions

2026-09-09T16:08:10+01:0009/09/2026|

#laveudeCalella Els usuaris del parc dels Eucaliptus denuncien l’estat en què es troben alguns dels elements i jocs de la zona. Assenyalen que cal més manteniment al conjunt de l’espai.

La part més preocupant és una de les portes d’accés al parc, que està trencada: «fa molt temps que ho està i la gent la deixa oberta amb el perill que això comporta», lamenta una seguidora de CalellaCOM.

A la imatge es veu clarament com la porta està doblegada i no es pot obrir (Foto: CalellaCOM)

Donant una ullada també es pot comprovar que tant les peces de fusta del tobogan, la taula o la palanca estan deteriorades, amb la pintura desgastada i parts de la fusta malmeses.

La majoria d’elements del parc es veuen amb la pintura desgastada i la fusta feta malbé fruit del pas del temps. (Foto: CalellaCOM)

Els gronxadors sembla que són els únics elements que se salven del conjunt: «estan prou bé pels anys que tenen, són molt més bonics que els moderns, sobretot per l’ombra i perquè és pels més petits. Només falta una mica de manteniment», afirma la seguidora.

|

Comparteix el contingut!

Go to Top