Queixes per la presència de productes per evitar els orins dels gossos

2022-02-17T19:27:23+01:0017/02/2022|

#laveudeCalella Una seguidora es queixa de la pols que hi ha a diverses zones de la ciutat per tal que els gossos no facin pipí a les parets dels edificis. Denuncia que “això és tòxic. Ho pot llepar un gos i morir-se. Entenc el malestar de que els gossos orinin a les parets, però per alguna cosa duem ampolles d’aigua”.

Sovint aquesta pols és sofre, una substància tòxica que, a més de ser inflamable, pot tenir efectes perjudicials per la salut si s’inhala, ingereix o entra en contacte amb la pell. De fet, està prohibit abocar sofre a les façanes per evitar que els gossos hi orinin. Tot i així, també hi ha gent que utilitza altres productes que no representen un problema per les mascotes.

A més, els veterinaris diuen que la mesura no és efectiva, ja que no s’ha demostrat que eviti que els gossos orinin a les parets. És per això que els experts recomanen educar als gossos perquè no facin pipí al mobiliari urbà ni a les façanes.

Molts amos de gossos porten una ampolla petita amb aigua i unes gotes de lleixiu per abocar-la sobre la orina, ja que aquesta combinació dilueix tant l’efecte ambiental com l’efecte corrosiu.

Comparteix el contingut!

Go to Top