Es tracta d'una de les pel·lícules més versionades als teatres d'arreu del món, convertit en un clàssic
“Sister Act”, el musical de l’ATSOC per recaptar fons per La Marató
L’Associació de Teatre Solidari de Calella representarà, com és habitual, un musical per recaptar fons per La Marató de TV3. L’escollit és “Sister Act”, una comèdia convertida en un clàssic en el qual tothom recorda a Whoopi Goldberg com la cantant de cabaret que s’acull al programa policial de protecció de testimonis després que el seu amant hagi comès un crim. La seva nova identitat és com a monja d’un convent que revoluciona amb la seva personalitat.
El musical va tenir tan bona acollida als cinemes que s’ha convertit en una de les obres més versionades als teatres d’arreu del món. Ara és la companyia calellenca la que la portarà a escena a la Sala Mozart en una intensa setmana de representacions, del 3 al 10 de desembre. Els dies 3, 6, 8 i 10 començarà a les 18:30h, mentre que el 5, 7 i 9 serà a les 21:30h.
Encara queden entrades per la majoria de dies però ben poques. Tenen un preu de 14 euros i es poden comprar per internet al web de l’entitat o presencialment a la Sala Mozart els dissabtes de 10h a 13h i una hora abans de la funció.
Pere Vindrell i Josep Grima dirigeixen el musical, amb Jordi Coll i Ariadna Coll com a ajudants de direcció, Jana Torres i Paula Casillanis al capdavant de la coreografia i Xènia Torres i Júlia Sunyer encapçalant la part de cant. Una quarantena d’actors passaran per l’escenari, entre els principals personatges i el cos de cant i ball.
Els diners recaptats de la venda d’entrades es destinaran a La Marató que enguany es es dedica a la salut sexual i reproductiva, sent la primera vegada que se centra en aquesta temàtica. Tenen una prevalença de 3 milions de persones a Catalunya i una incidència de gairebé 211 mil nous casos cada any.