Neus Pociello assumeix la presidència local d’ERC Calella
L’exdirectora de l’Institut Català de les Dones, una de les incorporacions a l’agrupació republicana per les últimes municipals, encapçala la nova executiva, que agrupa una quinzena de persones.
ERC ha renovat l’executiva local amb l’exdirectora de l’Institut Català de les Dones, Neus Pociello, com a nova presidenta i secretaria d’imatge i comunicació. Pociello afirma encarar esta etapa amb ganes de “contribuir a que la ciutat sigui més justa per tothom, amb la visió que sigui un espai molt vivible a nivell de mobilitat, d’urbanisme, de transició ecològica“, aportant l’experiència viscuda “des de la política internacional i de l’activisme, de la igualtat de tracte i no discriminació“. També, evidentment, des d’una perspectiva feminista; Pociello destaca que “Nacions Unides deia que si continuem a aquest ritme, trigarem tres segles a poder assolir la igualtat“, motiu pel qual considera que “no anem a la velocitat que ens correspondria” i que és necessari perquè “la transformació feminista parla de drets humans“.
Pociello lidera una executiva formada per una quinzena de persones i ha creat les àrees de secretaria general, que recau en Òscar Ojer -qui ja va ser president local i regidor-, i una d’entitats i moviments socials que ostenta l’actual regidor republicà Joan Ferrer.
L’expresident, Carles Ferrer, es manté a l’executiva com a secretari de finances i també compta amb figures del partit com les exregidores Cristina Gómez i Pilar Rocafort com a adjuntes.
Així queda la nova executiva:
- Presidència: Neus Pociello i Cayuela
- Secretaria General: Òscar Ojer i Mollfulleda, amb Pilar Rocafort i Vidal com a adjunta
- Secretaria d’organització: Pau Pujol i Sans
- Secretaria de Política Municipal: Maimouna Sabaly i Balde, amb Miquel Pérez i Suàrez i Cristina Gómez i Gili com a adjunts
- Secretaria de Finances: Carles Ferrer i Costa
- Portaveu del Grup Municipal: Xavier Ponsdomènech i Basart
- Secretaria d’imatge i comunicació: Neus Pociello i Cayuela amb César Delgado i Artacho com a adjunt
- Secretaria d’entitats i moviments socials: Joan Ferrer i Rocosa, amb Jordi Tarinas i Marqués i Francesc Subirana i Garcia com a adjunts
- Secretaria de Feminismes: Belén de Lózar i Arroyo
- Secretaria de Ciutadania: Ana Maria Gallo i Barre