Neus Pociello assumeix la presidència local d’ERC Calella

  • L’exdirectora de l’Institut Català de les Dones, una de les incorporacions a l’agrupació republicana per les últimes municipals, encapçala la nova executiva, que agrupa una quinzena de persones.

2024-02-15T18:53:44+01:0015/02/2024|

ERC ha renovat l’executiva local amb l’exdirectora de l’Institut Català de les Dones, Neus Pociello, com a nova presidenta i secretaria d’imatge i comunicació. Pociello afirma encarar esta etapa amb ganes de “contribuir a que la ciutat sigui més justa per tothom, amb la visió que sigui un espai molt vivible a nivell de mobilitat, d’urbanisme, de transició ecològica“, aportant l’experiència viscuda “des de la política internacional i de l’activisme, de la igualtat de tracte i no discriminació“. També, evidentment, des d’una perspectiva feminista; Pociello destaca que “Nacions Unides deia que si continuem a aquest ritme, trigarem tres segles a poder assolir la igualtat“, motiu pel qual considera que “no anem a la velocitat que ens correspondria” i que és necessari perquè “la transformació feminista parla de drets humans“.

Pociello lidera una executiva formada per una quinzena de persones i ha creat les àrees de secretaria general, que recau en Òscar Ojer -qui ja va ser president local i regidor-, i una d’entitats i moviments socials que ostenta l’actual regidor republicà Joan Ferrer.

L’expresident, Carles Ferrer, es manté a l’executiva com a secretari de finances i també compta amb figures del partit com les exregidores Cristina Gómez i Pilar Rocafort com a adjuntes.

Així queda la nova executiva:

  • Presidència: Neus Pociello i Cayuela
  • Secretaria General: Òscar Ojer i Mollfulleda, amb Pilar Rocafort i Vidal com a adjunta
  • Secretaria d’organització: Pau Pujol i Sans
  • Secretaria de Política Municipal: Maimouna Sabaly i Balde, amb Miquel Pérez i Suàrez i Cristina Gómez i Gili com a adjunts
  • Secretaria de Finances: Carles Ferrer i Costa
  • Portaveu del Grup Municipal: Xavier Ponsdomènech i Basart
  • Secretaria d’imatge i comunicació: Neus Pociello i Cayuela amb César Delgado i Artacho com a adjunt
  • Secretaria d’entitats i moviments socials: Joan Ferrer i Rocosa, amb Jordi Tarinas i Marqués i Francesc Subirana i Garcia com a adjunts
  • Secretaria de Feminismes: Belén de Lózar i Arroyo
  • Secretaria de Ciutadania: Ana Maria Gallo i Barre

Comparteix el contingut!

Go to Top