Els menors entre 5 i 12 anys podran muntar la seva pròpia parada per intercanviar joguines, llibres o cromos de diferents col·leccions
Infants i joves protagonitzen la Fira de Segona Mà i la primera Jornada d’Intercanvi de Cromos de Calella
Les col·leccions de cromos com les de Pokemon són molt populars entre els joves (Foto:Pexels)
Els infants i joves de Calella tenen una oportunitat aquest mes per completar les seves col·leccions i donar una nova vida a objectes que ja no fan servir. La plaça de Lluís Gallart acollirà el 21 de novembre una nova Festa de la Prevenció de Residus, que enguany comptarà amb la Fira de Segona Mà i, com a novetat, la primera Jornada d’Intercanvi de Cromos.
Pel que fa a la fira, només els nens i nenes d’entre 5 i 12 anys podran muntar una paradeta i vendre o intercanviar les seves joguines, llibres o manualitats que ja no facin servir. Tanmateix, a la Jornada d’Intercanvi de Cromos no hi ha restriccions d’edat i, tothom que vulgui podrà muntar la seva paradeta.
Ara bé, les reserves per muntar una paradeta són limitades, i cal inscriure’s abans del 14 de novembre a través d’aquest enllaç. Al formulari s’ha d’indicar quins objectes i col·leccions s’intercanviaran a la parada, i en el cas dels menors d’edat, el nom i cognoms del pare, mare o tutor/a legal.
La iniciativa s’emmarca en la festa ‘Menys és Més’, dins de Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Aquesta té l’objectiu d’ensenyar als més petits a compartir i fomentar el reciclatge. Els mercats d’intercanvi tindran lloc entre les 10:30 i les 13:30h, i estaran acompanyats per altres activitats, com tallers infantils, lectura de contes i inflables.